Jubilerende Harmonie St. Cecilia verzorgde 4 juli weer het traditionele Zomeravond Concert op het terras bij de Geerhof.
Vanwege het jubileum speelde het orkest in volledige bezetting met medewerking van diverse oud- leden en gast-leden.
Het was een prachtig repertoire wat zij brachten, als voorproefje op hun Jubileumconcert van 8 juli op het Marktplein.
Een grappig optreden door een aantal trommelaars gaf een extra vrolijk en grappig tintje aan dit optreden.
Proficiat St Cecilia met het 130 - jarig bestaan en dank voor dit prachtige concert. Een ieder heeft genoten.
Seniorenvereniging Chaam verzorgde het terras , met dank aan de vrijwilligers die de bediening verzorgden.