Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

KBO Chaam wordt ‘Seniorenvereniging Chaam’.

Tijdens de ledenvergadering van donderdag 19 mei, waar de gebruikelijke agendapunten in goede orde zijn besproken, zoals het jaarverslag van 2021 en de bijbehorende financiële stukken, was agendapunt nr 8 deze middag erg belangrijk.

Er vond een schriftelijke stemming plaats m.b.t. de wijziging van de statuten van de vereniging, waarin de naam KBO Chaam gewijzigd wordt in “Seniorenvereniging Chaam”. De andere wijziging in de statuten betrof de aanpassing WBTR.

De wijziging werd door de leden goedgekeurd. Deze wijziging was in de ledenvergadering van 7 oktober 2021 uitvoerig toegelicht.

Na de bekrachtiging van de notariële akte in een van de komende weken, zal het logo worden aangepast en de e-mail-adressen, de website enz. We zullen hiervoor de hele zomer nog nodig hebben, dus zal de naam KBO Chaam voorlopig nog op verschillende fronten te zien zijn.

Met Seniorendag op 6 oktober, hopen we zover te zijn, dat we onze nieuwe ‘outfit’ officieel kunnen presenteren.

Voorlopig gaan we door waar een Seniorenverenging voor staat: uw belang en goede, zinvolle en gezellige ontmoetingen.

De ledenvergadering werd op een amusante manier afgesloten onder vocaal genot van Johan van Kreij en lekkere drankjes en hapjes. Ieder kon weer tevreden huiswaarts keren.

Hartelijke groeten,

Seniorenvereniging Chaam